СЕМАНТИЧНІ РЕСУРСИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ФАХІВЦІВ ІЗ ПРОДАЖІВ

Автор(и)

  • Олена Мажорова

Ключові слова:

комунікація, комунікативний потенціал, ефективність комунікації, продажі, продавець, покупець, ампліфікація

Анотація

У статті запропоновані рекомендації з удосконалення комунікації між продавцем і покупцем у ситуаціях продажу-купівлі. Проаналізовано смислову сферу їх повсякденних стосунків, виокремлені та ампліфі-ковані відносини суб’єктів торгівельної діяльності до предметів продажу, а також висвітлені чинники ефективності комунікації у процесі здійснення продажів і запропоновані стратегії вдосконалення комунікативних навичок продавців із різним характерологічним і компетентнішим потенціалами.

Біографія автора

  • Олена Мажорова
    директор кооперативного торгі-вельно-економічного коледжу Кримспоживспілки, аспірантка факультету психології Таврійського національного університету імені Володимира Вернадського, м. Сімферополь

Посилання

Ильин Е.П. Психология общения и межличностные отношения. - СПб: Питер, 2009. - 576 с.

Креденцер О.В. Психологічні аспекти підприємницької діяльності в сфері торгівельного бізнесу // Актуальні проблеми психології. - Т.1: Економічна психологія. Організаційна психологія. Соціальна психологія / За ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. - К.: Міленіум, 2003. - Вип. 12. - С. 3-9.

Куницина С.Н, Казаринова Н. С, Погольша В.М. Межличностное общение. - СПб: Питер, 2001. - 544 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность.

- М.: Политиздат, 1975. - 304 с.

Леонтьев Д.А. Психология смысла: природа, строение и динамика смысловой реальности. - М.: Смысл, 1999. - 487 с.

Мажорова О.Г. Психологічні основи виділення типів взаємодії “продавець - клієнт” у торгівельній діяльності // Актуальні проблеми психології. - Т.1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Ч. 23 / За ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. - К.: Вид. А.С.К., 2009. - С. 113-121.

Мажорова О.Г. Психологічні фактори ефективної комунікації суб’єктів у ситуації продаж // Соціальна психологія. - 2011. - № 3(47). - С. 163-172.

ПачковськийЮ.Ф. Психологія підприємництва: Навч. посіб. - Львів, 2001. - 276 с.

Знаков В. В. Понимание в познании и общении. -М.: ИП РАН, 1994. - 235 с.

Завантаження

Як цитувати

Мажорова, Олена. “СЕМАНТИЧНІ РЕСУРСИ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ФАХІВЦІВ ІЗ ПРОДАЖІВ”. Психологія і суспільство, no. 1(47), Aug. 2017, pp. 106-11, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/587.

Схожі статті

1-10 з 100

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.