ГРИГОРІЙ КОСТЮК : ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • Валентин Рибалка Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України

Анотація

Григорій Силович Костюк (1899 — 1982) -видатний український психолог, доктор психологічних наук, професор, дійсний член АПН СРСР, засновник і перший директор Інституту психології України (1945—1972), що нині носить його ім’я. Широко відомий у вітчизняній та світовій психології своїми дослідженнями теоре-тико-методологічних основ психології, психологічних проблем мислення та розумових здібностей, обґрунтуванням принципу розвитку в психології, розробкою теорії і практики педагогічного керівництва психічним розвитком особистості, професійного становлення особистості, питань історії психологічної науки тощо [1; 2].

Біографія автора

  • Валентин Рибалка, Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України
    доктор психологічних наук, завідувач відділу психології трудової і професійної підготовки Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України

Посилання

Костюк Г. С. Избранные психологические труды. — М.: Педагогика, 1988.— 304 с.

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / За ред. Л.М. Проколієнко; Уклад. В.В. Анд-рієвська, Г.О. Балл, О.Т. Губко, О.В. Прос-кура. — К.: Рад. шк., 1989.— 608 с.

Пелех П.М. Спроба побудувати систему психології особистості // Питання психології. Наукові записки. — Том X. - НДІ психології МО УРСР. - К.: Рад. школа, 1959. - С. 233-237.

Баєв Б.В. Психологічне вивчення учнів.— K.: Рад. школа, 1977.— 109 с.

Балл Г.О., Таранов Л.М. Особистісний підхід до визначення цілей виховання та шляхів їх досягнення// Психологія: Респ. наук.-метод. зб. — Вип. 32. — K.: Рад. шк., 1989. — С.7-15.

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Наук.-метод. посібник. - K.: ІЗМН, 1998. - 204 с.

Боришевський М.Й. Моральна саморегуляція поведінки особистості: понятійний апарат. — K.: ІП АПН України, 1993. - 24 с.

Моляко В.А. Творческая одаренность и воспитание творческой личности.— K.: Знание, 1991.— 20 с.

Моргун В.Ф. Монистическая концепция многомерного развития личности: Анноти-рованний библиографический указатель с 1984 по 1988 год. — Полтава: ПГПИ, 1989. — 56 с.

Ніколенко Д.Ф., Проколієнко Л.М. Індивідуально-психологічні особливості особистості: Навч. посібник. — K.: KÄO, 1986 — 44 с.

Перепелиця П. С. Допрофесійна підготовка школярів // Психолого-педагогічні новини. - 1994. - №4. - С. 4.

Побірченко Н.А. Формування осо-бистісної готовності учнів загальноосвітньої школи до підприємницької діяльності: Монографія. — K.: Знання, 1999. — 285 с.

Рибалка В.В. Конценція особистості у дослідженнях Г.С. Kостюка // Професійно-технічна освіта. - 1999. - №4. - С. 12-16.

Рибалка В.В. Особистісний підхід у профільному навчанні старшокласників. — K.: Деміур, 1998. — 160 с.

Федоришин Б.О. Особистісні підходи у профконсультації // Психолого-педаго-гічні проблеми професійної освіти: Наук.-метод. зб. /Ред. кол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. — K.: МО України, ІСДО, ІПППО АПН України, УО Харківської обл. держ. адм. — 1994. - С. 136-139.

Чамата П.Р. Самосвідомість та її розвиток у дітей. — K.: Знання, 1965. - 48 с.

Завантаження

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають