КОНЦЕПЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В УПРАВЛІННІ ФІРМОЮ

Автор(и)

  • Наталія Куденко Київський національний економічний університет

Анотація

У статті розглянуті основні різновиди концептуальних підходів щодо стратегічного планування фірми — бюджетування, довгострокове і стратегічне планування та стратегічний маркетинговий менеджмент; проаналізовані переваги, недоліки та умови ефективного застосування цих концепцій.

Біографія автора

  • Наталія Куденко, Київський національний економічний університет
    кандидат економічних наук, доцент Київського національного економічного університету

Посилання

Белошапка В.А., Загорий Г.В. Стратегическое управление. -К.: Абсолют-В, 1998.

Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж. Основы маркетинга. - М.: Вильямс, 1999.

Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління. - Київ. : КНЕУ, 1999.

Hamel G.M., Prahalad C.K. Competing for the future. - Harvard business review. - July, 1994

Mockler R. Strategic management. -USA,1993.

Надійшла до редакції 12.09.2001.

Завантаження