МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Авдеева

Анотація

Модель організації роботи з підготовки педагогів до реалізації особистісно зорієнтованої освіти, до здійснення педагогічного процесу як фасилітаційної взаємодії учителя з учнями, подано схематично (див. рис.). Така система роботи з підвищення кваліфікації педкадрів реалізується в Севастопольському ІПО впродовж останніх років. її ефективність доведена результатами об’єктивних соціально-психологічних досліджень та експертних педагогічних оцінок [1; 2; 7].

Біографія автора

  • Ірина Авдеева
    кандидат психологічних наук, доцент, проректор з наукової роботи Міського гуманітарного університету, м. Севастополь

Посилання

Авдеева И.Н. Внедрение программы профилактики ВИЧ/СПИД в практику школьного образования // Учебнометодическое пособие по профилактике ВИЧ/СПИД в общеобразовательной школе / Под ред. И.Н. Авдеевой, А.А. Очеретяного. - Севастополь: ИПО, 2003. - С. 221-235.

Бежанова Н.Л. Развитие готовности учителей в последипломном образовании к формированию оценочных умений младших школьников. - Дисс. ... канд.пед.наук. - Киев, 2007.

Зимбардо Ф, Ляйппе М. Социальное влияние. - СПб.: Питер,2000. - 448 с.

Крылова Н. В ожидании недоктринёрской доктрины // Народное образование. - 2000. - №2. - С. 267-274.

Майерс Д. Социальная психология / Перев. с англ. -СПб.: Питер, 2000. - 688 с.

Маслоу А. По направлению к психологии бытия / Пер. с англ. Е. Рачковой. - М.: Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2002. - 272 с.

Носова Н.В. Личностные детерминанты гуманизации взаимоотношений в педагогическом процессе. - Дисс. ...канд.психол.наук. - Киев, 2007.

Роджерс К, Фрейберг Д. Свобода учиться. - М.: Смысл,

- 527 с.

Miller G.D, Pritscher C.P. On Education and Values. In Praise of Pariahs and Nomads. // Value Inquiry Book Series. -Volume.34. - Amsterdam- Atlanta: RODOPI, 1995.

Завантаження

Як цитувати