ЕТИКО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМІРИ ОБДАРОВАНОСТІ

Автор(и)

  • Вікторія Турбан Інститут психології імені Г.С. Костюка АПН України, м. Київ

Анотація

Вивчається становлення моральних цінностей; зокрема, розглядаються теорії, у яких як цінність тлумачиться обдарованість; приділяється увага їхній інтерпретації у психології діяльності; обґрунтовуються спільні та відмінні риси теорій.

Біографія автора

  • Вікторія Турбан, Інститут психології імені Г.С. Костюка АПН України, м. Київ

    кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України, м. Київ

Посилання

Пиаже Ж. Избранные психологические труды. - М.: Международная педагогическая академия, 1994. - 690 с.

Обухова Л.Ф. Детская психология: теории, факты, проблемы. - М.: Тривола, 1998. - 352 с.

Пауер Ф.К, Хиггинс Э, Кольберг Л. Подход Лоуренса Кольберга к нравственному воспитанию // Психологический журнал. - 1992. - Т. 13, № 3. - С. 175-182.

Анциферова Л.И. Связь морального сознания с нравственным поведением человека (по материалам исследований Лоуренса Кольберга и его школы) // Психологический журнал. - 1999. - Т. 14, № 3. - С. 5-17.

Завантаження