ВПРОВАДЖЕННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УСПІХУ

Зоя Шляхова, Наталія Петрова, Вікторія Будьонна

Анотація


Для впровадження модульно-розвивальної оргсис-теми навчання у школі дистанційно зреалізована програма підготовки вчителя до проведення модульно-розвивальних занять. Це означає, що наукове проектування здійснювалося на двох рівнях: проектування навчальних занять повного курсу навчальної дисципліни та проектування основної ланки модульно-розвивального процесу - окремих навчальних модулів. На першому рівні замість традиційного календарного планування педагоги школи розробили граф-схеми та графіки проведення модульних занять предметного курсу, які мають проспектний вигляд. На другому їхня проектна діяльність передбачала структурування навчального модуля, створення його наукового проекту і сценарію розвивальної взаємодії вчителя та учнів конкретного класу. Кінцевим продуктом проектування є загальна технологічна карта навчального модуля, тобто цілі, завдання, змістові блоки знань, норм, умінь, цінностей, форми пошуково-пізнавальної педагогічної взаємодії, методи навчання, а також рівні і форми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів.

Повний текст:

PDF>PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2523-4099 (online), ISSN 1810-2131 (print)