СИСТЕМА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ (• •• на прикладі виконання наукової програми

Автор(и)

  • Наталія Ситнікова загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів №43, м. Донецьк

Анотація

Наприкінці XX століття життя висунуло суспільний запит на виховання соціально компетентної особистості, професіонала, чиє мислення не обмежене лише спеціальними знаннями, а й має риси універсалізму, фундаментальності та духовно-моральне підґрунтя. Усвідомлення цієї проблеми спонукало пед-колектив ЗОШ №43 м. Донецька у 1997 році взяти на себе сміливість спробувати її розв’язати. Цьому сприяло те, що школа почала співпрацювати з кафедрою експериментальних систем освіти Державної академії керівних кадрів освіти. В 1997 році рішенням вченої ради ДАККО наша школа стала експериментальною, а робота педколективу керованою з боку науковців. Так розпочалася робота школи в умовах фундаментального соціально-психологічного експерименту з модульно-розвиваль-ної системи навчання A.B. Фурмана (МРСН) щодо виховання соціально компетентного школяра та створення Школи соціального самоствердження особистості учня.

Головне завдання наукової програми “Школа самоствердження” полягало в тому, щоб навчити дитину продуктивно жити і творити своє особисте життя у різний спосіб

Біографія автора

  • Наталія Ситнікова, загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів №43, м. Донецьк
    директор експериментальної загальноосвітньої школи І—ІІІ ступенів №43, м. Донецьк

Завантаження

Як цитувати

Ситнікова, Наталія. “СИСТЕМА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ (• •• на прикладі виконання наукової програми”. Психологія і суспільство, no. 2(28), June 2017, pp. 45-56, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/293.