РЕФЛЕКСИВНІ ПРОЦЕСИ НА НОРМАТИВНО-РЕГУЛЯЦІЙНОМУ ПЕРІОДІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Ярослава Бугерко

Анотація


У статті поглиблені уявлення про рефлексивні механізми нормування знань, виділені етапи особистісного прийняття соціокультурних принципів і норм наступниками, розглянуті механізми особистісної рефлексії - самомобілізація та самоорганізація на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального освітнього циклу.

Ключові слова


інноваційна освітня діяльність; модульно-розвивальна система A.B. Фурмана; нормативно-регуляційний період; особистісна рефлексія; рефлексивний моніторинг; ретроспективна схематизація; суб’єктивне привласнення знань; ідентифікація

Повний текст:

PDF>PDF

Посилання


Бажанов В.А. Рефлексия в современном науковедении // Рефлексивные процессы и управление. - 2002. - №2. - С. 73-89.

Балл Г. А. Нормы деятельности и творческая активность личности // Вопросы психологии. - 2002. - №2 . - С. 137-141.

Большунов А.Я., Молчанов В.А., Трофимов Н.М. Динамика рефлексивных актов в продуктивной мыслительной деятельности // Вопросы психологии. - 1983. - №5. - С. 117-124.

Бугрименко Е.А. Научная жизнь. IV Эльконинские чтения // Вопросы психологии. - 2002. - №2 . - С. 137-141.

Бугерко Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-роз-вивальному навчальному циклі // Психологія і суспільство. -2002. - №3-4. - С. 142-159.

Бугерко Я.М. Рефлексивні механізми суб’єктивного привласнення загальнолюдського досвіду у форматі вітакультурної парадигми // Інформаційний бюлетень Інституту експериментальних систем освіти. - Вип. 4. - Тернопіль: Економічна думка, 2004. - С. 50-51.

Голод А. Функціонування норм у структурі інноваційного освітнього процесу // Економіка освіти: Зб. наук. праць. - Т.1. - Тернопіль: Економічна думка, 2001. - С. 192-198.

Гуменюк О.Є. Психологія впливу: Монографія. - Тернопіль: Економічна думка, 2003. - 304 с.

Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі мо-дульно-розвивальних взаємин // Психологія і суспільство. -2002. - №3-4. - С. 59-82.

Гуменюк О. Феномен полімотивації // Психологія і суспільство. - 2001. - №1. - С.74-123.

Гуменюк О.Є. Періоди обґрунтування і зреалізування модульно-розвивальної системи освіти // Зб. мат. до регіональної наук.-метод. конф. “Технологія інноваційного пошуку в системі вищої освіти”. - Тернопіль: Економічна думка, 2002.- С. 56-57.

Давыдов В.В. Новый поход к пониманию структуры и содержания деятельности // Вопросы психологии. - 2003. -№2 . - С. 42-49.

Климов И.А. Социологическая концепция Энтони Гид-денса // Социологический журнал. -2000. - № 1-2. - С. 16-22.

Климова Г.П. Освіта як вид діяльності // Проблеми освіти: Наук.-метод. зб. - Вип. 3. - К.: ІСДО, 1995. - 148 с.

Коміссаров В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обґрунтування // Психологія і суспільство. - 2002. - № 3-4. - С. 83-104.

Ладенко И.С., Семенов И.Н., Степанов С.Ю. Формирование творческого мышления и культивирование рефлексии: Препр./ АН СССР. - Новосибирск: ИИФИФ СО, 1990. - 65 с.

Лебедев В.П., Орлов В.А., Панов В.И. Практико-ориен-тированые подходы к развивающему обучению // Педагогика. - 1996. - №5. - С. 24-26.

Лебедев В.П., Орлов В.А., Панов В.И. Психодидактические аспекты развивающего обучения // Педагогика. - 1996. - №6. - С. 25-30.

Лепский А.Е., Задорожнюк И.Е. Рефлексивные процессы и новое качество управленческих решений // Психологический журнал. - 2001. - Т. 22, №4. - С. 122-127.

М'ясоїд П.А. Загальна психологія. - К.: Вища школа,

- 487 с.

Нечаев Н.Н. А.Н. Леонтьев и П.Я. Гальперин : диалог во времени // Вопросы психологии. -2003. - №2. - С. 57-69.

Пермякова И. Ценности образования как основания культурологического подхода // http//ecl.ru.HTM_pages/news/ konferen/html/a/permiakova.htm.

Степанов С.Ю., Семенов И.Н. Проблемы формирования типов рефлексии в решении творческих задач // Вопросы психологии. - 1982. - №1. - С. 99-104.

Степанов С.Ю. Рефлексивная практика творческого развития человека и организации. - М.: Наука, 2000. - 176 с.

Степанова М.А. Место теории Гальперина П.Я. в психологической концепции деятельности // Вопросы психологии. - 2002. - №5. - С. 28-41.

Талызина Н.Ф. Деятельностный подход к механизмам обобщения // Вопросы психологии. - 2001. - №3. - С. 3-17.

Талызина Н. Ф. Развитие П.Я. Гальпериным деятельностного подхода в психологии // Вопросы психологии. - 2002. -№5. - С. 42-49.

Танасов Г.Г. Рефлексия как условие развития личности // Рефлексивные процессы и управление: Тезисы IV Междунар. симпозиума 7-9 октября 2003 г., г. Москва / Под ред. В.Е. Лепс-кого. - М.: Изд-во Института психологии РАН, 2003. - 172 с.

Фурман А.В. Вступ до теорії освітньої діяльності: Курс лекцій. - Тернопіль, 2006. - 86 с.

Фурман А.В. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105-144; 2002. - №3-4. - С. 20-58.

Фурман А.В. Соціально-психологічна експертиза модуль-но-розвивальних занять у школі.- К.: Правда Ярославичів, 1999. - 56 с.

Фурман А.В., Калугін О.І. Школа розвитку: непізнані грані фундаментальної ідеї // Рідна школа. - 1994. - № 6. - С. 26-32.

Фурман А. Теорія і практика проектування соціально-культурного змісту навчального модуля // Рідна школа. - 1997.-№2. - С. 11-22.

Щедровицкий Г.П. Рефлексия и ее проблемы // Рефлексивные процессы и управление. - 2001. - №1. - С. 47-54.

Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Сентябрь, 1996. - 96 с.

Giddens A. The constitution of society: Outline of the theory of structuration. - Cambridge: Polity Press, 1984.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2523-4099 (online), ISSN 1810-2131 (print)