ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОМАЛЮНКУ ДЛЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВАГІТНОЇ ЖІНКИ ДО ПОЛОГІВ (30-40 ТИЖНІ ВАГІТНОСТІ)

Мирослава Гасюк, Олеся Іщук, Галина Шевчук

Анотація


Висвітлюється досвід роботи практичного психолога з психологічної підготовки до пологів вагітних жінок на 30-40 тижнях вагітності, а також обґрунтовуються доцільність та ефективність застосування, діагностична придатність і психокорекційний потенціал методу тематичного психомалюнку у роботі практичного психолога при психологічній підготовці вагітної жінки до пологів.


Ключові слова


триместри вагітності; бажана вагітність; планована вагітність; готовність до материнства; психологічна готовність до пологів; “партнерські” пологи; ситуація пологів; тематичний психомалюнок; психологічний зміст символу; консультація; компоненти готовності

Повний текст:

PDF>PDF

Посилання


Гасюк М., Шевчук Г. Вагітність як нормативна криза особистості жінки // Особистість у розбудові відкритого демократичного суспільства в Україні. Збірник матеріалів Другої міжнародної науково-практичної конференції. - Дрогобич: Коло, 2005. - С. 132-133.

Мещерякова С. Ю. Психологическая готовность к материнству // Вопросы психологии. - 2000. - №5. - С. 18-27.

Пайнз Д. Беременность и материнство // Психология и психоанализ беременности: Учеб. пособие по психологии материнства / Ред.-сост. Д.Я. Райгородский. - Самара: Изд. Дом БАХРАХ, 2003. -784 с.

Филипова Г. Г. Психология материнства: Учебное пособие. -М.: Изд-во Института Психотерапии, 2002. - 240 с.

Яценко Т., Теслюк П. Особливості застосування малюнкових методик у роботі групи АСПН та у практиці онтопсихологічного дослідження: контури порівняльного аналізу // Психологія і суспільство. - 2005. - №4. - С. 131-135.

Яценко Т. С. Від тестового до психоаналітичного розуміння психомалюнку // Педагогіка і психологія. - 1995. - №2. - С. 11-23.

Яценко Т. С. Теорія і практика групової психокорекції: Активне соціально-психологічне навчання: Навч. посіб. - К.: Вища школа, 2004. - 679 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2523-4099 (online), ISSN 1810-2131 (print)