ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ КЛАСУ — ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ

Наталія Ситникова, Наталія Бухлова

Анотація


Пропонується науково зважений підхід до диференціації та індивідуалізації навчання, створення психолого-педагогічного портрету класу на основі комплексного соціально-психологічного діагностування як необхідної умови проектування навчальних занять у мо-дульно-розвивальній системі.

Ключові слова


психолого-педагогічний портрет; модульне заняття; диференціація та індивідуалізація навчання; модульно-розвивальна система; проектування навчальних занять

Повний текст:

PDF>PDF

Посилання


Гуменюк О. Є. Модульно-розвивальне навчання : соціально-психологічний аспект. - K. : Школяр, 1998. - 112 с.

Модульно-розвивальна система. З досвіду роботи ЗОШ № 43 м. Донецька. - Донецьк : ДІПО, 2000. - 51 с.

Фурман А. В. Вступ до шкільної практичної психології. - K. - Донецьк : Ровесник. - 1993. - 50 с.

Фурман А. В. Психодіагностика особистісної адаптованості вчителів і учнів. -Тернопіль : Економічна думка, 2000. - 192 с.

Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання : принципи, умови, забезпечення. - K. : Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.

Фурман А. В. Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання. - K. : Освіта, 1993. - 224 с.

Фурман А. В. Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі. - K. : Правда Ярославичів, 1999. - 56 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2523-4099 (online), ISSN 1810-2131 (print)