СУЧАСНІ МОДЕЛІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Анна Мінасян Єреванська філії Тернопільської академії народного господарства, м. Єреван (Вірменія)

Анотація

Національно-самобутній тип світобачення передбачає і відповідний йому спосіб передачі, зберігання, відтворювання досвіду поколінь, тобто особливі форми організації національної освіти. “Зрозуміти систему утворення даного суспільства - означає осягнути лад його життя”, - писав С.І. Гессен, маючи на увазі структурно-типологічну ізоморф-ність культури та освіти.

Біографія автора

  • Анна Мінасян, Єреванська філії Тернопільської академії народного господарства, м. Єреван (Вірменія)
    кандидат педагогічних наук, доцент Єреванської філії Тернопільської академії народного господарства, м. Єреван (Вірменія)

Посилання

Валицкая А.П. Современные стратегии образования: варианты выбора // Педагогика.- 1997. -№2. - С. 3-8.

Гуменюк О.Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект. - К.: Школяр, 1998. -112 с.

Гуменюк О.Є. Психологія Я-концепції. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 186 с.

Колесникова И.А. Педагогические цивилизации и их парадигмы // Педагогика. - 1995. - № 6. - С. 84-88.

Кумарин В. Школу спасет педагогика. Но - природосообразная // Народное образование. - 1997. - №5. - С. 10-20.

Лекторський В.А. Идеалы и реальность гуманизма // Вопросы философии. - 1994. - №6. - С. 22-28.

Пилиповский В.Я. Эффективная школа: слогаемые успеха в зеркале американской педагогики // Педагогика.

- 1997. - №1. - С. 104-111.

Пинский А. О культурно-образовательных инициативах и инновационных школах // Мир образования. - 1997. - №3. - С. 20-22.

Сулима И. Кризис духа - кризис образования // Мир образования. - 1997. - № 3. - С. 13-15.

Тхагапсоев Х.О. О новой парадигме образования // Педагогика. - 1999. - №1. - С. 103-110.

Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання. -К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.

Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. -С. 105-144; 2002. - №3-4. - С. 20-58.

Унт И.Э. Индивидуализация и дифференциация обучения. - М.: Педагогика, 1990. - 192 с.

Школа розвитку. Фундаментальний експеримент у СШ № 44 м. Запоріжжя // Рідна школа. - 1996. - №8. - 80 с.

Щедровицький П. Пространство свободы // Народное образование. - 1997. - №1. - С.46-51.

Завантаження