ЦІННІСНО-ІНДИВІДУАЛЬНІСНИЙ САМОВПЛИВ У СТРУКТУРІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ

Автор(и)

  • Оксана Гуменюк Тернопільська академія народного господарства

Анотація

Становлення розвиткових процесів молодого покоління неможливе без обстоювання й привласнення ними цінностей у власному життєзреалізуванні, оскільки останні допоможуть розбудувати гуманне правове та демократичне суспільство України. Однак повноцінно забезпечити зазначений цикл спроможна лише нова освітня модель - модульно-розвивальна система навчання у середній і вищій школі, котра за допомогою складових ціннісно-індивідуальнісного класу самовпливу надає кожному статусу індивідуальності під час здійснення ним освітніх вчинкових дій самоствердження чи самовизначення у соціально-культурно-психологічному просторі-часі.

Біографія автора

  • Оксана Гуменюк, Тернопільська академія народного господарства

    кандидат психологічних наук, доцент кафедри соціальної роботи Академії народного господарства, старший науковий співробітник Інституту експериментальних систем освіти, заступник головного редактора журналу “Психологія і суспільство”, м. Тернопіль

Посилання

Акофф Р., Эмери Ф. О целеустремленных системах: Пер. с англ. - М.: Советское радио, 1974. - 270 с.

Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания. - СПб.: Питер, 2001. - 288 с.

Бех І.Д. Духовні цінності в розвитку особистості // Педагогіка і психологія. - 1997. - №1. - С. 124-129.

Бойко В.Ю. Типология ценностных позиций и состояние кризисного сознания // Ценности социальных групп и кризис общества: Сб. науч. труд. - М.: ИФАИ, 1991. - С. 59-73.

Гегель Г. Энциклопедия философских наук: В 3 т. - М., 1977. - Т.2. - С. 553.

Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин // Психологія і суспільство. - 2002. - №3-4. - С. 59-82.

Гуменюк О. Є. Психологія Я-концепції. - Тернопіль : Економічна думка, 2002. - 186 с.

Діденко В.Ф. Філософія: проблеми, категорії, теорії. - К.: Педагогіка, 1996. -190 с.

Донченко Е.А. Социетальная психика. - К.: Наукова думка, 1994. - 208 с.

Залесский Г.Е. Психологические вопросы формирования убеждений. - М.: МГУ, 1982. - 119 с.

Иванько Л.И. Ценностно-нормативные механизмы регуляции // Культурная де-

ятельность: опыт социологического исследования. - М.: Наука, 1981. - С. 50-151.

Казмиренко В.П. Социальная психология организаций. - К.: МЗУУП, 1993. -384 с.

Карпенко З.С. Аксіопсихологія особистості. - К.: TOB “Міжнар. фін. агенція”, 1998. - 216 с.

Кирилова H.A. Ценностные ориентации в структуре интегральной индивидуальности старших школьников // Вопросы психологии. - 1999. - №4. - С. 29-37.

Колесников В.Н. Лекции по психологии индивидуальности. - М.: Институт психологии РАН, 1996. - 224 с.

а. Краус З. Нігілізм сьогодні, або терплячість світової історії. - К.: Основи, 1994. - 124 с.

Лазарук A. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання // Психологія і суспільство. - 2002. - №3-4. - С. 170-186.

а. Лазарук A. Цінності людини у науково-психологічному осмисленні // Психологія і суспільство. - 2003. - №2. - С. 20-38.

б. Леонтьев A.A. Значение и смысл // Мир психологии. - 2001. - №2. - С. 13-20.

в. Леонтьев Ä.A. Психология смысла: природа, структура и динамика смысловой реальности. - М.: Смысл, 1999. - 487 с.

г. Леонтьев Ä.A. Ценность как междисциплинарное понятие: опыт многомерной реконструкции / / Вопр. философии. - 1996. - №4. - С. 15-26.

Модульно-розвивальна система як соціо-культурна організація // Психологія і суспільство: Спецвипуск. - 2002. - №3-4. - 292 с.

Олпорт Г.В. Личность в психологии. - СПб.: КСП+; Ювента, 1998. - 345 с.

Основи психології: Підручник / За заг. ред. О.В. Киричука, В.А. Роменця. - 2-е вид. - К.: Либідь, 1996. - 632 с.

а. Пелипенко A.A. Смыслогенез и структуры сознания (культурологический подход) / / Мир психологии. - 1999. -№1. - С.141-146.

Проблема ценности в философии. - М. - Л.: Наука, 1966. - 260 с.

Психологический словарь / Под ред. В.П. Зинченко, Б.Г. Мещерякова. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Педагогика-Пресс, 1997. - 440 с.

Резвицкий И.И. Личность, индивидуальность, общество. - М., 1984. - С. 29.

Роменець B.A., Маноха І.П. Історія психології XX століття. - К.: Либідь, 1998. -992 с.

Рувинский Л.И. Нравственное воспитание личности. - М.: мГу, 1981. - 184 с

Сагатовський М.І. Цінності і роль їх у житті суспільства і людини / / Філософія: Підручник / За ред. Г.А. Заїченка та ін. -K.: Вища шк., 1995. - С. 424-435.

Слободчиков В.И., Исаев Е.И. Основы психологической антропологии. Психология человека: Введение в психологию субъективности. - М.: Школа-Пресс, 1995. - 384 с.

а. Сосновский Б.А. Мотив и смысл (психолого-педагогическое исследование). -М.: Прометей, 1993. - 199 с.

Тугаринов В.П. Избр. филос. труды. -Л.: ЛГУ, 1988. - 343 с.

Тюрина В.А., Научитель Е.Д. Ценностные ориентации. - K.: ООО «Междунар. фин. агенство», 1998. - 30 с.

а. Франкл В. Человек в поисках смысла. - М.: Прогресс, 1990. -367 с.

Фрейд 3. Введение в психоанализ. Лекции. - М.: Наука, 1989. - 456 с.

Фурман А. Розширення сфери професійної психологічної роботи: соціокультур-ний підхід / / Технологія інноваційного пошуку в системі вищої освіти: Зб.мат.до рег. наук.-м. конф. (19 квітня 2002 р.). - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - С. 48-51.

Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105-144.

Фурман А.В. Інноваційна освіта. Система програмово-методичного забезпечення. -Тернопіль: Економічна думка, 2003. - 530 с.

Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. -K.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.

Фурман А.В. Психокультура української ментальності. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.

а. Хараш У. Смысловая структура публичного выступления // Вопр. психологии. - 1978. -№4. - С. 84-95.

Цуканов Б.И. Время в психике человека. - Одесса: Астропринт, 2000. - 220 с.

Цукерман Г.А. Психология саморазвития: задача для подростков и их педагогов. - Рига: Эксперимент, 1995. - 239 с.

Чудновский В.Э. Смысл жизни: проблема относительной эмансипированности от «внешнего» и «внутреннего» / / Психологический журнал. - 1995. - Т.16, №2. - С. 15-25.

Юнг К.Г. Проблемы души нашего времени. - М., 1993. - 310 с.

Юнг К.Г. Психологические типы. - М.: Прогресс, 1995. - 716 с.

Ядов В.А. О диспозиционной регуляции социального поведения личности // Методологические проблемы социальной психологии: Сб. науч. труд. - М.: Наука, 1975. - С. 89-105.

Яценко А.И. Целеполагание и идеалы. - K.: Наукова думка, 1977. - 275 с.

Завантаження

Як цитувати

Гуменюк, Оксана. “ЦІННІСНО-ІНДИВІДУАЛЬНІСНИЙ САМОВПЛИВ У СТРУКТУРІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ”. Психологія і суспільство, no. 3(13), May 2017, pp. 78-96, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/116.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>